Wednesday, November 3, 2010

TAHNIAH KELANTAN!

rasanya masih belum terlewat untuk saya mengucapkan tahniah kepada kelantan di atas kejayaan membawa pulang piala malaysia. akhirnya berjaya juga kelantan membalas kekalahan tahun lalu.

diatas beberapa kesulitan, lewat 3 hari baru dapat posting. sehingga pada perlawanan akhir pun x tonton sebab ada dalam hutan. kebetulan tarikh yang sama saya menyertai jamboree basikal bukit waktu malam di melaka. basikal mtb dan saya kini seolah-olah tidak boleh dipisahkan. kegilaan saya terhadap mtb rasanya x boleh dibendung lagi. wakakak... walau penat mana sekali pun, jatuh berkali-kali ketika off-road, tidak mungkin saya tinggalkan hobi ini walaupun saya agak terkebelakang di kalangan rakan2 basikal, dengan saiz dan berat yang agak memperlahankan kayuhan. tapi x pe. kerana basikal yang lain saya sanggup lupakan...wakakakaka

kebetulan juga 2 hari belakang ni saya kesibukan menguruskan banyak perkara. termasuk berada di kedudukan di mana tiadanya talian telefon dan internet...

btw sekali lagi tahniah kepada red warriors... anda memang layak menjadi juara piala malaysia. kepada negeri sembilan, anda juga juara sebenarnya... walau kalah namun anda tetap juara... kerana anda juga juara piala FA...

No comments:

Post a Comment

your comments is valuable..