Wednesday, October 28, 2009

celcom of celcom

tidak dinafikan celcom adalah penyedia broadband terbaik di malaysia. tidak kira di mana jua di pelusuk. telah saya cuba dan sentiasa memberikan khidmat yang terbaik. sementelah ia adalah penyedia jalur lebar pertama di malaysia.

masalahnya kenapa kat rumah saya lina problem??? konpius betul... dimana2 saya pergi kalau connect mesti tip top termasuk lah di pantai barat sabah. kampung mertua di bongawan, terengganu, di hujung2 di sungai rengit, kota tinggi dan banyak lagi. tapi rumah saya yang terletak di tengah2 kotaraya kuala lumpur yang hanya 5 minit berkereta ke klcc mengalami masalah penyambungan talian.

mentang2lah saya tinggal di rumah tinggi2... bersebelahan dengan jalan u-thant... agaknya sebab tu line problem... U-THANT dengan 'HUTAN' bunyinya kan tak jauh...

so kalau2 orang celcom terbaca cerita ni tolong2lah ye... rumah saya kuarters kerajaan jalan u-thant... blok sebelah belakang...

cis!!!

1 comment:

  1. kalau dah tau xder line tukar la....
    kan byk lagi line ader...
    line clr bro...
    tp malu la , celcom kan melayu yg punye, mcm ne mslh ni ble ada ntah?

    ReplyDelete

your comments is valuable..