Saturday, September 4, 2010

Majlis Berbuka Puasa SAM-KBS 1 september 2010

presiden sam menyambut ketibaan menteri belia dan sukan

lagi gambar di SINI

akhirnya majlis berbuka puasa anjuran persatuan penulis-penulis sukan malaysia SAM dengan kerjasama kementerian belia dan sukan KBS berlangsung dengan jayanya.

walaupun agak kelam kabut pada awalnya namun akhirnya berjalan dengan lancar. maklumlah 1st time saya dipertanggungjawabkan untuk menguruskan segala hal berkaitan dengan hotel dan penganjuran. tetapi dengan bantuan timbalan presiden asan ahmad dan juga sdr hisham setiausaha akhbar menteri ianya berlangsung juga tanpa sebarang masalah. kredit turut diberikan kepada saniah wahab staff di sam serta sdr tumpang saptu yang banyak membantu dari segi logistik. tidak lupa rakan2 exco lain yang telah melancarkan perjalanan majlis.

tempat duduk yang pada asalnya berjumlah 100 orang terpaksa ditambah 3 meja oleh kerana sambutan yang menggalakkan daripada ahli2 sam dan juga rakan2 media sukan yang turut hadir memberi liputan (itu belum kira yang terpaksa makan berdiri dan makan di sofa2).

terima kasih yang tak terhingga juga di tujukan kepada menteri belia dan sukan datuk ahmad shabery cheek kerana tidak putus2 memberi sokongan penuh terhadap kewujudan sam. termasuklah menambah peruntukan sedia ada (dengan syarat ada aktiviti).

dan kepada semua ahli dan rakan2 media yang sentiasa memberi sokongan atas apa jua aktiviti sam sekalung penghargaan kepada anda semua.

semoga lebih banyak lagi aktiviti dapat dijalankan di masa akan datang.

p/s: sam juga sedang merancang untuk mengadakan majlis hari raya akan datang. kepada penaja2 budiman yang sudi menaja majlis ini amatlah kami alukan dan kami hargai.

No comments:

Post a Comment

your comments is valuable..