Wednesday, September 16, 2009

final ramadhan nite ride

malam tadi merupakan kayuhan terakhir bulan ramadhan ini sebelum saya menyelubung beskal kat rumah sebab akan pulang ke kampung malam ini. actually kampung orang rumah. kat seberang pulak tu. hampir 3 minggu jentera saya akan berehat sebelum kembali semula ke semenanjung 3 oktober nanti seterusnya mengerah kembali tenaga untuk menggalas cabaran burung hantu pada 24 oktober nanti. so malam tadi memang berniat nak kayuh sorang tapi ada kawan sudah bg no kontek. call punya call rupanya mamat sorang ni dah ride pun. ada kat kl dah. kebetulan saya nak jumpa orang yang nak beli speedlite nissin di midvalley, so saya ajak la kayuh ke sana sekali.

kawan baru saya ni nama heri. saya panggil awe je. orang pasir mas. terima kasih la bro sebab sudi join. route malam tadi dari bulatan pandan ke jln imbi ke jln pudu. jumpa awe di puduraya sambung ke tun sambanthan terus ke brickfields dan naik seputeh sampai mid valley. urusan tamat sambung kembali ke brickfields ke masjid negara dan berhenti di dataran merdeka macam biasa. sambung jln raja laut kemudian belok kembali ke jln TAR di kompleks pertama. masuk jln tun perak, ampang, sultan ismail, klcc, jln ampang balik dan split di sucasa.

No comments:

Post a Comment

your comments is valuable..