Friday, July 16, 2010

SATU GOL SUDAH MEMADAI

saingan perebutan takhta liga premier tamat malam ini dengan Felda utd menjulang piala edisi 2010 setelah menewaskan Harimau Muda.

pesaing terdekat PKNS dan Sabah berkenduri gol malam ini. PKNS menewaskan Shahzan Muda 8-0 manakala Sabah menundukkan Melaka 8-2. tapi itu semua tidak memadai untuk pasukan ini menyekat kemenangan berharga felda utd apabila satu gol sahaja menerusi tendangan penalti sudah cukup untuk membolehkan mereka menjadi juara musim ini selain bakal 'naik pangkat' apabila bersaing dalam liga super musim depan.

semuanya gara-gara kesilapan amir saidin yang tak sengaja atau sengaja 'handball'. dan peluang diambil oleh munir amran untuk memberikan gol emas buat felda utd.

PKNS dan Sabah kini hanya bersaing untuk berebut satu lagi slot ke liga super musim depan. kedua-duanya kini mengumpul mata sama dengan masing-masing perlu mencari kemenangan terakhir bagi membolehkan mereka turut bersaing dalam liga gred A itu.

kepada felda utd tahniah diucapkan. semoga pasukan berpengkalan di ibu kota ini terus menempa kejayaan masa akan datang. nampaknya mereka perlu berbelanja lebih lepas ni untuk mendapatkan pemain-pemain handalan. jangan jadi seperti beberapa kelab sebelum ini yang akhirnya terpaksa menggantung but atau gulung tikar akibat kekurangan dana untuk menampung perbelanjaan kelab...

No comments:

Post a Comment

your comments is valuable..