Sunday, July 26, 2009

Selamat hari jadi yayie

semalam (25 julai) adalah hari lahir yayie yang ke 4. dah 4 tahun rupanya anak bongsu saya sorang ni. teringat dulu2 masa baru lahir. keluar2 perut je terjeling sana terjeling sini tengok siling bilik hospital. lahir awal pagi kul 4. apapun sebagai ayah saya mendoakan kesejahteraan anak saya sentiasa. semoga panjang umur, menjadi anak yang solehah, pandai, bijak dan lain2 lagi la yang elok2. dan buat pertama kali sejak lahir, inilah kali pertama kami beli kek untuk dia. even saya sendiri pun sampai la ni x pernah sambut hari jadi dengan kek. entahlah tak biasa agaknya. tapi demi anak sorang ni sambut jugak la. tiup2 kek diadakan di rumah adik ipar saya di putrajaya. kebetulan dia pun baru melahirkan anak yang ke 6 (dah setengah dozen dah) pada 21 julai 09. masa tu jugak kedua2 mertua saya baru datang dari sabah pada 22 julai untuk menjaga ipar dan anaknya. so saya ambik kesempatan ni untuk membuat sedikit tiup2 kek di sana.


kek kecik je...


antara anak2 buah







gambar bersama atuknya


mertua perempuan saya (belum sempat masak mee kek dah abis separuh)


ipar bongsu... laki dia outstation so dia join la...

No comments:

Post a Comment

your comments is valuable..