Sunday, January 5, 2014

BUKAN SAHAJA PEMAIN BOLA SEPAK BERTUKAR PASUKAN



**imej di atas sekadar contoh


ok... hari ni aku nak santai je...

seperti mana kita tau kancah bola sepak Liga Malaysia semakin hampir ke permulaan musim baru. sementara musim baru bermula tentunya tingkap perpindahan pemain telah dibuka. of course la kalau pemain pindah randah demi mencari yang lebih baik buat mereka betul tak?

tapi ini korang sedar tak dalam pada itu bukan pemain bola sepak je pindah, pemain-pemain media sukan juga ada bertukar-tukar pasukan (bertukar majikan la tu). jika tahun lepas berlaku perpindahan pemain-pemain media sukan baik media cetak mahupun media elektronik, kabarnya tahun ini juga akan berlaku perpindahan pemain media sukan... hehehe...

dengarnya ada antara nama tersebut memang besar dalam arena sukan negara. ada yang di kenali dan ada juga kurang dikenali. yang pasti semuanya cukup berpengalaman cukup pakar.

aku tak tahu sejauh mana kesahihan sumber ini tapi yang pasti salah satu sumber itu memang sahih. katanya dari tahun lepas lagi urusan perbincangan telah dilakukan. katanya sudah 'close deal'. tunggu masa je nak berlepas.

jika benar itu berlaku aku ucapkan tahniah kepada semua. semoga terus sukses di tempat baru. aku salute sebab berani sahut cabaran. kesimpulan bagi aku ialah industri ini memang kecik je. pusingan dia kat situ juga. inilah istimewanya media sukan negara. sebab tu perlunya kerjasama erat antara mereka. dan setakat ni memang yang aku paham ada satu hati antara semua, hanya segelintir sahaja berlaku sedikit gelinciran. tapi tak pe aku percaya sikit pun tak menjadi kudis jika berlaku.

aku pula? aku rasa setakat ni aku dah selesa dengan keadaan aku sekarang insyaAllah.. akan datang aku tak tahulah.. sbb aku rasa apa yang aku buat sekarang cukup menenangkan aku.. alhamdulillah.. semoga rezeki ku akan bertambah lagi selepas ini demi sebuah survival untuk keluarga dan mereka yang memerlukan..

ok.. sukses semuanya... ciao!

No comments:

Post a Comment

your comments is valuable..