Tuesday, January 7, 2014

SUDAH BERAPA LAMA DIA TERBALIK?






Hahaha... Agaknya memang nak ditakdirkan ada je cerita nak ditulis..

Hari ni aku ke fam... Mesyuarat jawatankuasa tatatertib.. Sedang boring menunggu lepak le kat restoran luar tu... Dalam sedar x sedar ada rakan menegur.. "Eh bendera pahang terbalik"... Baru kami sedar yang dalam banyak bendera di gantung di luar bangunan, bendera pahang dipasang terbalik. Maksudnya atas dibawah, bawah di atas.

Mesti ada yang marah dengan aku lepas ni. Aku minta maaf. Aku rasa aku nak balancekan prinsip dan tindakbalas. Supaya aku tidak leka terbuai oleh keenakan.

Mungkin ada yang menganggap ini sekadar cerita mengarut. Nampak remeh tapi boleh beri kesan mendalam. kalau korang boleh julang bendera malaysia sama juga korang julang dan hormati bendera negeri. So aku harap ada pembetulan lepas ni dan aku rasa memang akan ada pembetulan semula bendera ni.

**Takkanlah bendera pahang dipasang terbalik... tau la baru menang piala malaysia.. kikiki

No comments:

Post a Comment

your comments is valuable..